Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Monica - 26 februari 2017 00:49

I Förra inlägget så skriv jag lite vad som hände under 2015. Men nu tänkte jag skriva lite vad som har hänt under 2016.

Sommaren 2016 träffade jag 3 helt nya vänner som jag pratar med regelbundet, under bråvalla festivalen. Under Bråvalla kom ett gäng från Pannkakskyrkan Och hjälpte till. Under Bråvalla var det en kompis och jag som började prata lite med dessa 3 människor. Men jag var ganska blyg när det gäller nya personer. Min kompis pratade mest med dem. Men när bråvalla var slut så började jag prata mer och mer med dem via Fb och sms.
Slutet av augusti åkte jag ner till Göteborg och träffade 2 av dem. Det var en härlig helg. Jag är glad att jag gjorde den resan. Då fick jag chansen att lära känna dem mer.

Jag passade på att njuta av lite ledighet eftersom jag hade jobbat natt och dag i nästa 2 veckor under sommaren eftersom det inte fanns några vikarier.
När jag var i Göteborg så gick jag till Liseberg, åkte till Slottsskogen, åkte paddan och vandrade omkring i Göteborg. En dag var jag även på Universumet och kollade på hajar , grodor,ormar , spindlar m.m Jag som avskyr ormar och spindlar.
Jag var även på botaniska trädgården och kollade lite. Jättefina blommor. Jag lägger upp några bilder från Göteborgsresan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards