Alla inlägg under juni 2013

Av Monica - 9 juni 2013 22:15

En söndag för mig ser ungefär så här för mig. Gå upp kl. 06:30 och fixa i ordning mig tills bussen går in till stan. Bussen går kl. 08:20 ifrån Kullborg. Jag är ungefär inne i stan kl 08.40 och när jag har pengar så bukar jag käka frukost på MC och bli klar ungefär vid 09.00 och tar 3:ans spårvagn till Väster tull och är vid Korskyrkan kl. 09.05 och sitta där och hänga i soffan tills mötet börjar. Mötet börjar kl 10:00 och tar det lugnt.


Men de senaste gångarna har jag missat 08.20 och 09.15 bussen och då har jag gått till Pingstkyrkan Renströmmen.

Där var jag idag och det var riktigt nice. Börjar lära känna några ungdomar där och det är Riktigt NICE!!   

Idag var det ett riktigt bra möte med bibelundervisning och och lovsång det var också avtackning av Teamarna och de har varit i Norrköping i 1 år.

Efter söndagsmötet brukar vi ungdomar hänga och snacka, käka, kanske spela spel eller något.

Idag kunde jag inte vara med tyvärr. Idag skulle vi fira mamma som fyller år. När jag kom så vart det en stund med lugn och ro. Kollade med syrran på konsert med Silbermond i Tyskland. Men efter en stund vart det bråk mellan mig och pappa som vanligt. Mina päron tjatar stup i kvarten på mig om teorin men ja säger till dem att de behöver inte tjata.

Ibland önskar jag att det inte var mina föräldrar.

Men imorron har har jag teorin igen för 8:de gången. Hoppas verkligen att jag klara detta nu. Har känt att jag vill vara ge upp med skiten...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards