Alla inlägg under maj 2013

Av Monica - 24 maj 2013 12:49

Jaha idag gäller det! Jag vet inte om jag har någon lust att hänga med till Begravningen i Vidablickskyrkan. Det kommer och bli rätt jobbigt för mig. Eftersom jag såg honom för sista gången i Livet den 3 maj i år.

I januari i år var det ännu än begravning jag var på i Östra Ryd. Han dog av blodcancer, men denna person som vi ska ha begravning idag dog av lungcancer. Han har aldrig rökt i hela sitt liv men ändå fick han lungcancer..


Men på ett sett blir det bra och träffa hans familj och hans släktingar o så.

Tusen Tack för samtalet Stina! Du fick mig verkligen mig på bättre humör på att gå på begravningen!



Av Monica - 11 maj 2013 20:03

Idag är det lördag och idag har jag harvat och de var grymt kul. De gjorde vi i Östra Stenby på Vikbolandet som ligger väster om östra Husby. Men nu är jag på PUNKT :-)

Av Monica - 10 maj 2013 12:08

Hej alla! Idag har jag en klämdag och passar på att dra in till stan. Just nu sitter Ja på 45:an och ska till vägledningscentrum och hämta en blankett ang. väktarutbildningen. De kommer o bli nice.

Av Monica - 8 maj 2013 17:06

Hej alla! Hoppas att det är bra med er!

Idag tänkte att jag skriva vad jag gör en dag ifrån morgon till kväll.


Idag är det ju onsdag och då har jag praktik på Polishuset i Norrköping. Där börjar jag kl 07.00 - 13.00

Men idag har jag haft massa annat o gör under min praktik, jag har idag varit på en intervju på  Second Change School på St. Persgatan. Efter de åka jag tillbaka till polishuset och åt lunch.
Vid 14.00 kom min mamma och hämtade mig och vi åkte till Moa Lärcentrum och kollade in skolan och pratade om olika program.


Men snart ska jag dra ner till Pingstkyrkan. De är bön där ikväll. Det kommer nog bli riktigt nice.


Tack för mig.

Av Monica - 7 maj 2013 14:27

Ja hopp alla! Idag är det en vanlig dag i skolan som vanligt. Alltid samma bråk och tjafs med vår svenska lärare. Han beter dig inte som en lärare. Han är sjuk störd ingen i klassen gillar honom. I veckan ska vi försöka göra något så det blir någon ändring.  Så att de nya 1:orna inte behöver bli behandlade som vi blir.

Han är inte riktigt klok, han är mest på mig och hackar på mig nästan hela tiden, men när de andra båkar.

Han säger att ja ska växa upp och bli mogen.. VI ska se till att han blir avstängd eller får en real utskällning av rektorn.

Av Monica - 4 maj 2013 14:15

 

Rest in Peace! Kommer aldrig glömma våra minnen som vi hade tillsammans!

När vi åkte ånglok när jag var runt 6-7 år.

Kommer inte riktigt ihåg vart vi åkte.

Vi startade i alla fall i Norrköping och sen åkte vi vidare till Katrineholm eller till Eskilstuna.
Vilken tur att jag sa förväll igår ! Vi kommer och sakna dig våran kära vän!


Men en sak som jag vet. Är att du har kommit hem till din far hon är härskare över hela jorden. 

EN DAG kommer vi och ses igen!

 

Det är en annan sak som jag skulle vilja tacka för. Det är till dig Stina.   STORT TACK!!  

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards